لنت جلو هايما S7 لنت جلو هايما S7 .

لنت جلو هايما S7

لنت جلو هايما S7

سيستم ترمز يكي از مهمترين سيستم هاي خودرو است. مهم نيست كه ماشين شما چقدر سريع است ، در نهايت بايد در جايي بايستيد. سيستم اندازه گيري تمام انرژي جنبشي ماشين شما را در حال حركت مي كند و هنگام قدم زدن روي پدال ترمز ، آن را به يك نيروي آشفته تبديل مي كند.

ترمز هايما يكي از اجزاي اساسي ماشين هايما است كه يك قسمت بسيار گران قيمت است و نقش مهمي و مهمي در ماشين دارد. ماشين هايما يكي از گرانترين و گرانترين اتومبيل هاي بازار ايران است كه تاكنون طرفداران زيادي را دريافت كرده است.

لنت هاي Heima A S7 در مارك هاي مختلف توليد مي شوند. ماشين فوق در مدل توربو از يك سيستم ترمز و توقف استاندارد و قدرتمند استفاده مي كند. تشك و پارچه اصلي نصب شده روي اين ماشين هنگام خريد بهترين انتخاب براي هايما S7 است.
به لطف استفاده از سيستم هلال چيني Cermentex در اين بستر ، هرگز در اقامت مكرر و شديد خواص خود را از دست نداده است.

از آنجا كه اين محصول به طور خاص براي هايما S7 طراحي و ساخته شده است ، به خوبي با نوع ديسك هاي چرخ نصب شده در هايما سازگار است.

بستر جلوي هايما S7 SERMENTEX به هيچ وجه به تاير شما آسيب نمي رساند و دوام چنداني نخواهد داشت.

زمان دقيق جايگزيني اين قسمت غيرقابل تصور است. از آنجا كه نوع و كيفيت لنت هاي خريداري شده و نوع اتومبيل شما مي تواند طول عمر آن را كاهش يا افزايش دهد. بهتر است هر 15000 مايل لنت ها را تماشا كنيد. بهتر است به كاتالوگ ماشين خود نگاه كنيد تا اطلاعات بهتري درباره زمان تهيه آن كسب كنيد.

در سطح قديمي ، ترمزها از تركيبي از پنبه ضد آتش ، سيم مسي و سيم روي ساخته شده بودند كه بافته شده بودند و به دليل انعطاف پذيري آن ، به صورت شعاعي به كفش چسبانده مي شود.كه مورد نياز يا به صورت پرچ نصب مي شود.

هنگامي كه ترمز در حين حركت خودرو گرفته مي شود، اگر خودرو به ترمز پاسخ ندهد يا مجبور باشيم پدال ترمز را به شدت فشار دهيم يا هنگامي كه ترمز گرفته مي شود، خودرو به پهلو مي كشد، يعني. بستر يا لنت هاي ترمز فرسوده شده و بايد تعويض شوند.

 

همچنين شما مي توانيد براي مشاهده جزئيات بييشتر اين قطعه يدكي و خريد آن به  لينك صفحه فروش لنت جلو هايما S7 سايت هايما يدك مراجعه كنيد.


برچسب: لوازم يدكي، لوازم يدكي هايما، خريد لوازم يدكي، هايما يدك، هايما s7، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۴۶ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)